INFORMAȚII ȘI ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Colaborăm cu cei de la Dragon Star Curier. 021.9501

Costul livrării este unul fix, în cuantum de 25 de lei per comandă, indiferent de numărul de kilograme sau kilometri suplimentari.

Toate comenzile primite până vineri, ora 14:00, vor fi procesate și înmânate curierului în aceeași zi, acesta din urmă având ca termen de livrare între 1 și 4 zile lucrătoare.

În cazuri foarte rare ( culori non-uzuale, cantități mai mari și oră apropiată de ora 14:00 ) este posibil ca unele comenzi să nu poată fi procesate în aceeași zi ci prima zi lucrătoare următoare.

Comenzile venite de vineri după ora 14:00 și în weekend, vor fi procesate și înmânate curierului în prima zi lucrătoare a săptămânii următoare, moment din care acesta din urmă are la dispoziție între 2 și 4 zile lucrătoare pentru a vă livra coletul/coletele.

De obicei, atunci când adresa de livrare este într-o reședință de județ, comenzile vor ajunge la dumneavoastră în prima zi lucrătoare următoare ridicării coletelor din depozitul nostru.

În anumite zone mai îndepărtate de reședința de județ, curierul poate avea 1-2 trasee pe săptămână și de aici acest termen de 1-4 zile lucrătoare de livrare garantat de către curier.

NU

Totuși, pe anumite reședințe de județ se mai fac anumite livrări și sâmbăta, iar locațiile celor de la Dragon Star Curier sunt deschise ( program redus ) și sâmbăta, iar coletele se pot ridica personal de la sediul lor, în cazul în care nu se poate face livrarea în acea zi.

În momentul în care generăm AWB de transport al comenzii dumneavoastră, îl veți primi și dumneavoastră prin email, în mod automat. Astfel, veți putea urmări comanda din momentul în care aceasta părăsește depozitul nostru și până ajunge la destinație.

Verificați și folderul SPAM în cazul în care nu ați primit în inbox acest mesaj.

Veți fi sunat de către curier în ziua sau preziua livrării coletului/coletelor pentru a se asigura că este cineva la locația unde trebuie făcută livrarea.

Deasemenea, veți primi și un mesaj tip SMS ,pe numărul de telefon introdus în comandă, în momentul în care coletul este scos în livrare către dumneavoastră. În acest SMS aveți și numărul de telefon al curierului ce va veni personal cu expediția la dumneavoastră, astfel putând lua legătura telefonic cu el.

În cazul în care nu sunteți acasă, puteți cere curierului să facă livrarea într-o altă zi, pe care o veți stabili de comun acord cu acesta.

În acest caz, vă rugăm să luați legătura cu cei de la Dragon Star Curier, telefonic la 021.9501 cu numărul de AWB primit din partea noastră.

Totodată, noi putem cere detalii despre expediție prin email, însă timpul de răspuns este mult mai mare decât dacă faceți dumneavoastră o sesizare prin apel telefonic.

Ne cerem scuze, însă datorită fluxului mare de comenzi, în secția de ambalare și pregătire a coletelor mai pot apărea astfel de erori.

În cazul în care primiți o comandă care nu este completă, vă rugăm să ne trimiteți una sau mai multe poze care să conțină expediția per ansamblu și cutia/cutiile/AWB primite și în cazul în care a fost o eroare din partea noastră, vă vom expedia ceea ce lipsește, fără nici un cost suplimentar.

Datorită manevrabilității greoaie și manuală a coletelor grele, se poate întâmpla ca unele colete să fie sparte în timpul încărcărilor/descărcărilor multiple din diferitele hub-uri ale serviciului de curierat. În cazul în care acest lucru vi s-a întâmplat, vă rugăm să luați legătura telefonic cu noi pentru a găsi modalitatea potrivită de rezolvare a acestei probleme. 

Bineînțeles. Vopsinel onorează comenzile primite, indiferent că acestea vin de la persoane fizice sau juridice.

Trebuie doar să introduceți datele dumneavoastră în procesul de finalizare al comenzii și veți primi factura fiscală atașată primului colet din expediție, în plicul AWB chiar în spatele acestuia.

În cazul în care doriți o nuanță care nu se regăsește printre cele afișate în pagina produsului, puteți parcurge următorii pași:

  1. Adăugați în coșul de cumpărături tipul de vopsea dorit, într-o nuanță disponibilă pe site.
  2. În procesul de finalizare al comenzii, treceți ca Notă de comandă nuanța dorită ( EX: „Doresc culoarea RAL 9002” )
  3. Selectați ca metodă de plată ori Plata cu card bancar ori Transfer bancar direct, deoarece nuanțele speciale se fac la comandă și necesită plata în avans.
  4. În cazul în care doriți să faceți plata prin Transfer bancar, veți primi factura proformă prin email în cel mai scurt timp posibil
  5. În cazul în care faceți plata cu card, veți primi direct datele expediției.

În cazul în care avem nevoie de date suplimentare sau în cazul în care nuanța dorită nu poate fi procesată la acel moment, vă vom contacta telefonic pentru a stabili dacă se poate face o altă nuanță sau pentru rambursarea banilor, în cazul în care plata a fost făcută online cu cardul.

Puteți solicita livrarea la o altă adresă decât cea de facturare. Pentru a realiza acest lucru, în procesul de finalizare al comenzii, bifați căsuța aferentă „Livrare la o altă adresă?” și completați datele solicitate.

NU

Totuși, în cazul în care aveți cont, veți avea acces la istoricul comenzilor dumneavoastră, puteți repeta cu un singur click comenzi anterioare, puteți gestiona cu ușurință datele personale, puteți primi anumite coduri promoționale sau acces la anumite discounturi.

Contactați-ne prin email, ca răspuns la mailul de confirmare al înregistrării comenzii, în care să ne transmiteți clar ce doriți să modificați/adăugați în comandă.

Ne puteți contacta și telefonic sau prin WhatsApp, de la numărul de telefon înregistrat în comandă.

Nu se pot aduce modificări la comenzile deja predate curierului.

Momentan avem disponibile 4 metode de plată:

  1. Numerar la livrare
  2. Plata cu cardul prin partenerul de plăți euplatesc.ro
  3. Transfer Bancar Direct
  4. Plata în rate prin TBI Pay.

Trebuie însă avut în vedere că la plata prin Transfer Bancar Direct, produsele vor fi expediate după confirmarea plății în contul nostru.

În cazul în care ați făcut acele comenzi folosind un cont de utilizator, puteți vedea tot istoricul comenzilor în panoul de control din contul dumneavoastră de utilizator.

Ne puteți contacta prin email/apel telefonic/WhatsApp la oricare din numerele de telefon afișate pe site pentru a vă putea ajuta în cazul în care nu aveți cont de utilizator.

Pentru mai multe detalii privind disponibilitatea produselor noastre, contactați-ne telefonic, mail sau WhatsApp folosind oricare din metodele și numerele de contact afișate pe site.